بلاگی برای فایل ها

معرفی و فروش فایلهای آموزشی

معرفی و فروش فایلهای آموزشی

بلاگی برای فایل ها
کلمات کلیدی

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی

دانلود جزوه

دکتر سجادی

دانلود جزوه و نمونه سوالات

پرسشنامه استاندارد

خلاصه کتاب و نمونه سوالات

قوانین و مقررات مالیاتی احمد آخوندی

پاورپوینت صوتی فرم فضا و نظم

دانلود پاورپوینت صوتی فرم فضا و نظم

پاورپوینت درس بیان معماری ۳ تحلیل Smith House

تحلیل معماری آنتونی گائودی

کتاب آسیب شناسی روانی ۱ هالجین

قرائت و درک متون تفسیری پیام نور

کتاب حسابداری پیشرفته بخش عمومی

دکتر سید حسین سجادی

دانلود پاورپوینت فصل دوم

کتاب پویایی گروه و مشاوره گروهی شفیع آبادی

شفیع آبادی

کاربرد کامپیوتر در روانشناسی

جزوه و سوالات کاربرد کامپیوتر در روانشناسی

پاورپوینت

پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین و لجستیک

مدیریت زنجیره تامین و لجستیک

درس قوانین و مقررات مالیاتی احمد آخوندی

خلاصه درس قوانین و مقررات مالیاتی آخوندی

جزوه قوانین و مقررات مالیاتی

احمد آخوندی

دانلود پاورپوینت جامع صوتی فرم فضا و نظم

فرم فضا و نظم

بایگانی

دانلود خلاصه کتاب اقناع‌سازی و ارتباطات اجتماعی

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴ ق.ظ

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید

دریافت فایل

 

 

دانلود خلاصه کتاب اقناع‌سازی و ارتباطات اجتماعی - فایل فولدر

دانلود خلاصه کتاب اقناع‌سازی و ارتباطات اجتماعی. دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب اقناع‌سازی و ارتباطات اجتماعی حجت‌اله ...

 

بایگانی: خلاصه کتاب اقناع‌ سازی و ارتباطات اجتماعی - فایل فولدر

۸ خرداد ۱۴۰۰. دانلود خلاصه کتاب اقناع‌سازی و ارتباطات اجتماعی. محتویات سبد خرید. سبد خریدتان خالی است. کل: ۰ تومان; پرداخت. نماد اعتماد خرید از فایل فولدر.

 

خلاصه کتاب اقناع‌سازی و ارتباطات اجتماعی 

کاربران گرامی، محتوای این فایل خلاصه کتاب اقناع‌سازی و ارتباطات اجتماعی حجت‌اله ... این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

 

اقناع‌سازی و ارتباطات اجتماعی

کتاب اقناع‌سازی و ارتباطات اجتماعیاثر حجت‌الله مرادی، سیدحمید رهنما بوده و چاپ 1 آن در سال 1389 توسط انتشارات ساقی منتشر شده است.

 

 

کتاب اقناع سازی و ارتباطات اجتماعی اثر حجت اله مرادی 

اقناع سازی را می توان یک فرآیند ارتباطی دانست که تماس گیرنده از تاکتیک هایش برای تاثیر بر گروهی از نگرش های مخاطب هدف و رفتارشان استفاده می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی